2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری ( فصل دوم پایان نامه ) در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 97
كل بازديدها : 783187

دیگر امکانات

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری ( فصل دوم پایان نامه )

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری ( فصل دوم پایان نامه ) در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری ( فصل دوم پایان نامه )

فصل دوم  (پیشینه ی پژوهش) کیفیت زندگی کاری فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد  کیفیت زندگی کاری مبانی نظری کیفیت زندگی کاری  کیفیت زندگی کاری پیشینه  کیفیت زندگی کاری
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 40 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری ( فصل دوم پایان نامه ) در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

منبع : دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

یكی از سؤالاتی كه به كرات و دفعات مكرر و در زمان­ها و موقعیتهای مختلف ممكن است به ذهن هر كسی خطور كند، این است، كاری كه به افراد محول می­شود چقدر در خور شأن آن­هاست؟ هر فرد شاغل یا جویای كار، اعم از زن یا مرد، فارغ از آن كه در چه رده تخصصی و مهارتی فعالیت می­كند، تعبیر خاصی از میزان شایستگی كاری كه انجام می­دهد، دارد به دلیل جایگاهی كه كار از نظر كل زمان صرف شده به لحاظ تعلق به اجتماع و رضایت خاطر فرد شاغل، در زندگی انسان ها دارد باید گفت كه كار در خور و شایسته انسان­ها، یك بعد زیر بنایی كیفیت زندگی كاری آن ها را تشكیل می­دهد، انجام كار مولد نیز در مورد بسیاری از آحاد جامعه، منبع اصلی در آمد آن ها و نیروی محركه توسعه پایدار كشورهای جهان محسوب می شود. با توجه به این كه كیفیت زندگی كاری در جوامع مختلف به علت تفاوت جوامع بشری، سطح درآمد و رفاه آنها و بسیاری از عوامل دیگر با هم تفاوتهای بسیاری دارند و از سوی دیگر حتی در كشور خودمان، ایران هم بررسی سطح كیفیت زنگی كاری به علت تفاوت­هایی كه در محیط­های كاری وجود دارد (تفاوت سازمان­های دولتی و خصوصی، تعاونی­ها، صنایع بزرگ و كوچك و...)كاری مشكل است و از سوی دیگر حتی در صورت انجام، بعید به نظر می­رسد كه بتوان به نتیجه­ای قابل استفاده و تعمیم یافتنی دست یافت (غلامی، 1388). بر همین اساس نیاز به رویكردی پویا احساس می شود تا بتواند ابعاد مختلف این موضوع را در نظر گرفته و در عین حال تأثیر عوامل مختلف و تغییرات(كم و زیادشدن) آن ها را تحلیل نمود. و در نهایت به كمك آن بتواند تصمیمات مدیریتی را در این زمینه شبیه سازی نموده و اثرات آنها را در طول زمان بررسی و مطالعه كرد.

2-2-4. برنامه های کیفیت زندگی کاری

برنامه­­های کیفیت زندگی کاری در برگیرنده اشکال گروهی کار، مشخصات مؤثر بر رضایتمندی محیط کار و بهره وری کارکنان از قبیل سیستم پاداش دهی، جریان کار، سبک­های مدیریتی و محیط فیزیکی کار است. برنامه­های کیفیت زندگی کاری توجه ویژه­ای به گروه­ های کاری و غنی سازی شغل دارد. لوتانز (2002) اشاره می­کند که در ابتدا رفتار سازمانی فقط به رویکرد­های غنی سازی برای طراحی شغل توجه داشت، اما حالا از رویکرد کیفیت زندگی کاری به عنوان یک موضوع اجتماعی مهم در سرتاسر جهان برای طراحی شغل استفاده می شود. بهبود کیفیت زندگی کاری را برای سازمان های امری ضروری می­دانند. آنها اعتقاد دارند کیفیت زندگی بالا موجب حفظ نگهداری کارکنان در سازمان می شود. شاخص­های کیفیت زندگی کاری از دیدگاه آن­ها عبارتند از: متعهد بودن به سازمان، حمایت مدیریت از کارکنان، حمایت از همکاران، جو اعتماد، درک رهبر، احترام متقابل، به رسمیت شناخته شناخته شدن و ابراز وجود، پاداش غیر مادی و پاداش مادی (سلطانی، 1389).

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری ( فصل دوم پایان نامه )